Don't Worry dla Peugeot Polska
Trzy spotkania, trzy miasta i kilkaset dealrów Peugeot z całego kraju. Peugeot Polska we współpracy z agencją Don't Worry zorganizował cykl konferencji, na których przedstawiono podsumowanie wyników sprzedaży za rok 2014 oraz kierunki rozwoju firmy.
Konferencje odbyły się: 5 marca w Łodzi, w hotelu Hilton, 6 marca w Toruniu – w hotelu Mercure oraz 11 marca w Katowicach – w hotelu angelo. Każda spotkanie składała się z dwóch części. Pierwsza przeznaczona dla wszystkich zaproszonych oraz druga, podczas której goście zostali podzieleni na trzy grupy tematyczne. Pierwszy panel dotyczył tematu „Rentowności” i skierowany był do koncesjonerów oraz dyrektorów koncesji. Szefowie sprzedaży w ramach drugiej grupy tematycznej mogli dowiedzieć się o „Rozwoju sprzedaży, udziału w rynku”. Szefowie serwisów wzięli udział w prezentacji na temat „Rozwoju obsługi posprzedażnej oraz sprzedaży części zamiennych”.
Przed każdym z hoteli uczestnicy konferencji mogli zobaczyć ekspozycje modeli samochodów Peugeot: RXH, 308 GT oraz 3008 Style.
Za kompleksową organizację wydarzenia obejmującą m. in. scenografię, obsługę techniczną, wybór miejsc konferencji oraz ekspozycje samochodów odpowiedzialna była agencja Don't Worry.