Allegro dla PGNiG Obrót Detaliczny – sto tysięcy kibiców
Agencja Allegro odpowiadała za kompleksową aranżację i obsługę PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalnych Stref Kibica EHF Euro 2016 oraz prowadzenie działań komunikacyjnych. Przez dwa tygodnie trwania Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn, blisko 100 tys. fanów piłki ręcznej odwiedziło PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalne Strefy Kibica EHF Euro 2016 w Krakowie, Gdańsku, Katowicach i Wrocławiu.
Realizację projektu stanowiło kilka tygodni przygotowań organizacyjnych, kreacyjnych i logistycznych, a także komunikacja oraz obsługa PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalnych Stref Kibica. Strefy znajdowały się w czterech różnych miastach, działały od 15 do 31 stycznia 2016 roku, a każda z nich mogła pomieścić 900 osób, które na telebimie oglądały spotkania EHF Euro 2016. Atrakcje w strefach zostały zaplanowane przez agencję w taki sposób, żeby każdy mógł poczuć się, jak zawodnik biorący udział w prawdziwym meczu piłki ręcznej.
Działania komunikacyjne wokół PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalnych Stref Kibica EHF Euro 2016 skupiły się na media relations, social media i komunikacji zewnętrznej. Zainteresowaniem cieszyła się aplikacja „Quiz Piłka Ręczna 2016” oraz możliwość uzupełnienia swojego zdjęcia profilowego na Facebooku o biało-czerwoną flagę. Internauci opublikowali ponad 1000 postów z #niechwygraPolska. Zebrali w ten sposób potrzebną liczbę hashtagów, żeby zbudować specjalny puchar, który zostanie przekazany reprezentantom Polski.