Kozel zaprasza do czeskiej wioski z Hand Made

Agencja Hand Made przygotowała dla marki Kozel, należącej do Kompanii Piwowarskiej, kampanię, w ramach której prowadzi działania ambientowe.
Projekt wystartował 25 kwietnia. U podstaw akcji leży spostrzeżenie, że w zabieganym świecie znajomi kontaktują się głównie przez Facebook, spotkania z sąsiadem kończą się na przelotnym „dzień dobry”. Piwo Kozel natomiast to powód, aby wyrwać się z anonimowości i otworzyć na ludzi. W związku z tym, w ramach działań ambientowych, na warszawskim Wilanowie powstała czeska wioska. Założeniem jest, że – aby w pełni skorzystać z niespodzianki – miejsca przy stole muszą się wypełnić, stąd koniczne jest spontaniczne zaproszenie, często przypadkowych osób.
– Akcja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem i sympatycznymi reakcjami mieszkańców Miasteczka Wilanów. Mnóstwo osób chętnie zaglądało do środka naszej „instalacji”, a sympatyczny kozioł zadziałał jak magnes. Cieszymy się, że nasza czeska wioska spotkała się z tak pozytywną reakcją Polaków – powiedział Tomasz Chmielewski, junior brand manager marki Kozel
Główne kanały komunikacji to Internet, outdoor oraz działania ambientowe. Hand Made odpowiada również za prowadzenie w trakcie kampanii profilu marki na Facebooku oraz działania reklamowe w social mediach. Kampania potrwa dwa miesiące.
Key visual opracowała agencja Afekt, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Instalacja została zbudowana przez agencję IQ Marketing, a film wyprodukowało studio Tank.
Projekt to trzecia kampania zrealizowana przez Hand Made dla marki Kozel.