Kozel zaprasza do czeskiej wioski z Hand Made

Agencja Hand Made przygotowała dla marki Kozel, należącej do Kompanii Piwowarskiej, kampanię, w ramach której prowadzi działania ambientowe. 

Projekt wystartował 25 kwietnia. U podstaw akcji leży spostrzeżenie, że w zabieganym świecie znajomi kontaktują się głównie przez Facebook, spotkania z sąsiadem kończą się na przelotnym „dzień dobry”. Piwo Kozel natomiast to powód, aby wyrwać się z anonimowości i otworzyć na ludzi. W związku z tym, w ramach działań ambientowych, na warszawskim Wilanowie powstała czeska wioska. Założeniem jest, że – aby w pełni skorzystać z niespodzianki – miejsca przy stole muszą się wypełnić, stąd koniczne jest spontaniczne zaproszenie, często przypadkowych osób.

 

 
– Akcja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem i sympatycznymi reakcjami mieszkańców Miasteczka Wilanów. Mnóstwo osób chętnie zaglądało do środka naszej „instalacji”, a sympatyczny kozioł zadziałał jak magnes. Cieszymy się, że nasza czeska wioska spotkała się z tak pozytywną reakcją Polaków – powiedział Tomasz Chmielewski, junior brand manager marki Kozel
Główne kanały komunikacji to Internet, outdoor oraz działania ambientowe. Hand Made odpowiada również za prowadzenie w trakcie kampanii profilu marki na Facebooku oraz działania reklamowe w social mediach. Kampania potrwa dwa miesiące.
Key visual opracowała agencja Afekt, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Instalacja została zbudowana przez agencję IQ Marketing, a film wyprodukowało studio Tank.
Projekt to trzecia kampania zrealizowana przez Hand Made dla marki Kozel.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl