Polymus dla Lesaffre Polska SA
Agencja komunikacji zintegrowanej Polymus zdobyła zlecenie na obsługę eventową Lesaffre Prestige Group i zrealizowała trzecią edycję Gali Dobroczynności. Klient został pozyskany w wyniku zwycięstwa w przetargu.
Gala Dobroczynności Lesaffre Prestige Group odbyła się w łódzkim hotelu Double Tree Hiton, Wydarzenie jest corocznym zwieńczeniem programu firmy propagującego ideę społecznej odpowiedzialności biznesu na co dzień. Partnerami akcji, i zarazem gośćmi wydarzenia, byli najlepsi polscy piekarze i cukiernicy, którzy wspierali finansowo – przez cały rok oraz podczas wieczornej aukcji charytatywnej – wybraną fundację. Ukoronowaniem gali było wręczenie najhojniejszym darczyńcom branżowych wyróżnień – „Jaskółek Odpowiedzialności”.
Wieczór uświetniły spektakle w wykonaniu artystów Studio Buffo oraz koncert zespołu Yaka Band. Agencja Polymus opracowała koncepcję kreatywną, zaplanowała oprawę artystyczną, scenograficzną i wizualną oraz była odpowiedzialna za kompleksową obsługę gali.
Wydarzenie odbyło się 18 listopada.