New Event Story dla Mitsubishi
Agencja New Event Story odpowiadała za kompleksową organizacją przedpremierowego pokazu nowego modelu samochodu Mitsubishi Eclipse Cross. Event odbył się na Torze Wyścigów Konnych Służewiec.
Koncepcja wydarzenia nawiązywała do legendarnej nazwy auta. Eclipse to imię konia o nadzwyczajnych umiejętnościach, który wygrywał wyścigi z kilkusetmetrową przewagą na mecie. Legenda głosi, że był do tego stopnia niezwyciężony, że rywale nie chcieli wystawiać swoich koni przeciwko niemu - nie miał sobie równych. Dzień zaćmienia słońca, w którym się urodził, był inspiracją dla jego imienia. Zafascynowani tą historią menadżerowie Mitsubishi nadali miano Eclipse swemu sportowemu modelowi, którego legenda powraca wraz z debiutem nowego, sportowego SUV-a coupe Mitsubishi Eclipse Cross.
– Podczas ostatniej realizacji dla marki Mitsubishi wykorzystaliśmy zmysł wzroku korzystając z technologii virtual reality. Tym razem postanowiliśmy zabrać gości w podróż w czasie, angażując zmysł słuchu za pomocą specjalnego nagrania dźwiękowego z efektami 3D w technologii surround. Specjalne słuchawki silent sound pozwoliły słuchaczom przenieść się duchem na trybunę XVIII-wiecznego wyścigu konnego i kibicować legendzie Eclipse’a – mówi Nina Żukowska, dyrektor zarządzająca New Event Story.
Spotkanie miało elegancką koktajlową formę z widokiem na nową Trybunę Honorową oraz angielskie konie wyścigowe, które pojawiły się niespodziewanie wśród gości. W konferencji wziął udział prezes Mitsubishi Motors Yasuyuki Oyama, ambasadorka marki Anna Cieślak oraz goście specjalni z japońskiego oddziału marki. W trakcie spotkania zostały przekazane szczegóły techniczne dotyczące nowego modelu w gamie Mitsubishi - Eclipse Cross, który jest punktem zwrotnym w strategii marki.
Nowe Mitsubishi Eclipse Cross zadebiutuje w salonach spod znaku Trzech Diamentów w grudniu tego roku.