VI edycja Orlen Warsaw Marathon z MyPlace i endorfina events
Za kompleksową obsługę imprezy biegowej Orlen Warsaw Marathon odpowiadały agencje eventowe MyPlace oraz endorfina events. Inicjatorem i pomysłodawcą wydarzenia jest PKN Orlen. W biegu maratońskim oraz biegu Oshee 10 km udział wzięło kilkanaście tysięcy biegaczy.
Agencje MyPlace i endorfina events pracowały wspólnie ponad pięć miesięcy przy planowaniu i realizacji tego wydarzenia – odpowiadały m.in. za opracowanie koncepcji kreatywnej i jej kompleksową egzekucję, a także organizację elity biegaczy. Sam montaż na terenie PGE Narodowego w Warszawie trwał prawie dwa tygodnie. – Realizując projekt, patrzyliśmy na niego z perspektywy potrzeb biegaczy, którzy są coraz bardziej świadomi i wymagający. Jeszcze więcej atencji poświęciliśmy jednak kwestiom, na których uczestnicy skupiają się rzadziej. Przy produkcji na taką skalę, współpraca z miastem, instytucjami, zabezpieczenie imprezy pod względem medycznym oraz porządkowym muszą być traktowane priorytetowo. Bezwypadkowość w każdym obszarze to dla nas najważniejszy miernik jakościowy tegorocznej edycji OWM – mówi Krzysztof Troć, dyrektor produkcji Agencji MyPlace.
Oprócz zmodyfikowanych tras biegowych, nowością podczas tegorocznej edycji Orlen Warsaw Marathon było wykorzystanie całości PGE Narodowego, nie tylko jego błoni. Dla biegaczy, kibiców i mieszkańców, na płycie stadionu została przygotowana niebiletowana strefa targów Expo. Natomiast Błonia PGE Narodowego zamieniły się w Miasteczko Biegaczy, w którym zawodnicy skorzystali z szatni, depozytów, stref masażu czy punktów odżywczych. Znalazła się tam również brama mety.
– Współpraca dwóch, na co dzień konkurujących ze sobą agencji przy wydarzeniu na tak ogromną skalę jest ewenementem w naszej branży. Połączyliśmy nasze zasoby i najmocniejsze strony, aby przygotować event w jeszcze atrakcyjniejszej formie niż dotychczas. Współpraca z MyPlace oraz pozostałymi partnerami przebiegła bardzo profesjonalnie, czego efekty można było zobaczyć 22 kwietnia podczas OWM – mówi Michał Kaleta, dyrektor zarządzający endorfina events.