Lech podsumowuje obecność na Pol’And’Rock 2018
Pod hasłem Miasteczko Leszka marka Lech (Kompania Piwowarska) była obecna w strefie przygotowanej dla uczestników festiwalu Pol’And’Rock, w Kostrzynie nad Odrą. Za realizację strefy odpowiadała agencja Boscata. Podczas festiwalu dostępna była także limitowana edycja puszki Lecha zaprojektowanej przez Jerzego Owsiaka.
Podczas tegorocznej edycji uczestnicy mogli korzystać z wielu atrakcji przygotowanych w strefie marki. Wśród nich znalazły się stanowiska do farbowania włosów na zielono i malowania na ciele, festiwal proszków holi, gigantyczny twister, karaoke oraz Kuźnia Talentów. To tam podczas warsztatów z recyklingu i upcyklingu powstały niezwykle kreatywne przedmioty: od skrzypiec z odzysku, aż po ekologiczną torbę na puszki piwa. Razem z festiwalowiczami w Kuźni bawili się influencerzy – między innymi Karolina Gilon, Tomson, Baron, Adam Fidusiewicz, Igor Herbut, Maciek Sieradzki, Lotek i Renata Kaczoruk.
Na „Scenie Leszka” wzorem poprzednich lat ponownie wystąpili zdolni młodzi artyści, którzy zdobyli „Dziką Kartę Lecha”. Wśród wykonawców, którzy dostali szansę zaprezentowania się szerokiej publiczności znaleźli się: Agata Karczewska, Zenek, Wiewiórka na Drzewie, St. James Hotel, Two Timer, Wszyscy Byliśmy Harcerzami, Dream Atlas, Horrorscope i Opus Magnum. Ich występy spotkały się z niezwykle pozytywnym odbiorem publiczności. Jak mówi Dagmara Roger, przedstawiciel marki Lech Premium: Leszek kocha dobrą muzykę i świetną zabawę, a te od lat zapewniają artyści występujący na naszej scenie. Wyjątkowa, płynąca z niej energia napędza całe Miasteczko Leszka, które z roku na rok odkrywa przez uczestnikami Pol’And’Rock nowe atrakcje.
W ramach miasteczka dwie strefy poświęcone były bezpieczeństwu i odpowiedzialnej zabawie: Strefa Eko oraz Sprawdź Promile. W pierwszej z nich zbierane były odpady przynoszone przez zaangażowanych entuzjastów. Czterej rekordziści, którzy zebrali odpowiednio aż 76,3 kg i 69,6 kg plastiku oraz 101,6 kg i 95,8 kg puszek, otrzymali oryginalne skutery elektryczne w kolorach festiwalu. Strefa Sprawdź Promile poświęcona była odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i bezpiecznemu powrotowi fanów muzyki do domu. Służyły temu stanowiska do badania profesjonalnym alkomatem oraz animacje z użyciem alkogogli. Podczas festiwalu w strefie i policyjnych punktach przebadano ponad 60 tys. uczestników festiwalu.
Niespodzianką dla festiwalowiczów była oryginalna puszka zaprojektowana przez Jerzego Owsiaka, nawiązująca do klimatu festiwalu. Limitowany projekt puszki dostępny był w czasie festiwalu także w wybranych okolicznych sklepach oraz marketach sieci Lidl w całej Polsce.
Za realizację strefy Miasteczko Leszka podczas Pol’And’Rock odpowiada agencja Boscata, działania PR i influencer marketingowe prowadzi Tailor Made PR, digitalowe – Cut The Mustard.