Lech podsumowuje obecność na Pol’And’Rock 2018

Pod hasłem Miasteczko Leszka marka Lech (Kompania Piwowarska) była obecna w strefie przygotowanej dla uczestników festiwalu Pol’And’Rock, w Kostrzynie nad Odrą. Za realizację strefy odpowiadała agencja Boscata. Podczas festiwalu dostępna była także limitowana edycja puszki Lecha zaprojektowanej przez Jerzego Owsiaka.


Podczas tegorocznej edycji uczestnicy mogli korzystać z wielu atrakcji przygotowanych w strefie marki. Wśród nich znalazły się stanowiska do farbowania włosów na zielono i malowania na ciele, festiwal proszków holi, gigantyczny twister, karaoke oraz Kuźnia Talentów. To tam podczas warsztatów z recyklingu i upcyklingu powstały niezwykle kreatywne przedmioty: od skrzypiec z odzysku, aż po ekologiczną torbę na puszki piwa. Razem z festiwalowiczami w Kuźni bawili się influencerzy – między innymi Karolina Gilon, Tomson, Baron, Adam Fidusiewicz, Igor Herbut, Maciek Sieradzki, Lotek i Renata Kaczoruk.
Na „Scenie Leszka” wzorem poprzednich lat ponownie wystąpili zdolni młodzi artyści, którzy zdobyli „Dziką Kartę Lecha”. Wśród wykonawców, którzy dostali szansę zaprezentowania się szerokiej publiczności znaleźli się: Agata Karczewska, Zenek, Wiewiórka na Drzewie, St. James Hotel, Two Timer, Wszyscy Byliśmy Harcerzami, Dream Atlas, Horrorscope i Opus Magnum. Ich występy spotkały się z niezwykle pozytywnym odbiorem publiczności. Jak mówi Dagmara Roger, przedstawiciel marki Lech Premium: Leszek kocha dobrą muzykę i świetną zabawę, a te od lat zapewniają artyści występujący na naszej scenie. Wyjątkowa, płynąca z niej energia napędza całe Miasteczko Leszka, które z roku na rok odkrywa przez uczestnikami Pol’And’Rock nowe atrakcje.
W ramach miasteczka dwie strefy poświęcone były bezpieczeństwu i odpowiedzialnej zabawie: Strefa Eko oraz Sprawdź Promile. W pierwszej z nich zbierane były odpady przynoszone przez zaangażowanych entuzjastów. Czterej rekordziści, którzy zebrali odpowiednio aż 76,3 kg i 69,6 kg plastiku oraz 101,6 kg i 95,8 kg puszek, otrzymali oryginalne skutery elektryczne w kolorach festiwalu. Strefa Sprawdź Promile poświęcona była odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i bezpiecznemu powrotowi fanów muzyki do domu. Służyły temu stanowiska do badania profesjonalnym alkomatem oraz animacje z użyciem alkogogli. Podczas festiwalu w strefie i policyjnych punktach przebadano ponad 60 tys. uczestników festiwalu.
Niespodzianką dla festiwalowiczów była oryginalna puszka zaprojektowana przez Jerzego Owsiaka, nawiązująca do klimatu festiwalu. Limitowany projekt puszki dostępny był w czasie festiwalu także w wybranych okolicznych sklepach oraz marketach sieci Lidl w całej Polsce.
Za realizację strefy Miasteczko Leszka podczas Pol’And’Rock odpowiada agencja Boscata, działania PR i influencer marketingowe prowadzi Tailor Made PR, digitalowe – Cut The Mustard.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl