Makata Creative Group z kolejną realizacją dla firmy Skanska

Tydzień Sąsiedzki to kolejna inicjatywa firmy Skanska, której produkcją zajął się dział Event domu produkcyjnego Makata Creative Group. W ramach aktywizacji i integracji mieszkańców Woli zorganizowano szereg atrakcji i aktywności.
 

Wśród działań w ramach Tygodnia Sąsiedzkiego zorganizowanego dla społeczności lokalnej znalazły się m.in. wernisaż Tytusa Brzozowskiego, inauguracja Dnia Matki, targ śniadaniowy i potańcówka międzypokoleniowa.
Wernisaż znanego warszawskiego akwarelisty i architekta Tytusa Brzozowskiego otwarty został 25 maja na Placu Cytrynowym, na „serku wolskim”, u zbiegu ul. Okopowej i Al. Solidarności. Zbiór około 20 obrazów artysty, który za pomocą charakterystycznych elementów architektury Warszawy tworzy w swoich pracach miasta marzeń, został zaprezentowany dzięki specjalnie stworzonej stalowej konstrukcji. Przy okazji wernisażu zorganizowany został również konkurs pod hasłem „Pocztówka z Woli”. Na Placu Cytrynowym postawiona została specjalna, żółta skrzynka, do której mieszkańcy mogli wrzucać opisy swoich ulubionych miejsc na Woli. Najlepszy opis nagrodzony został reprodukcją jednego z obrazów Brzozowskiego.
Następnego dnia, 26 maja odbyło się świętowanie Dnia Matki. Na Placu Cytrynowym mile widziane były wszystkie mamy wraz z dziećmi, dla których przygotowano strefę relaksu. Mamy mogły skorzystać z bezpłatnej usługi manicure w Mani Trucku oraz wziąć udział w warsztatach dietetycznych poprowadzonych przez blogerkę BLW mama. Na dzieci natomiast czekał szereg atrakcji w postaci warsztatów kulinarnych zorganizowanych przez Szkołę Gotowania dla Dzieci Little Chef oraz Strefy Malucha, gdzie czekały na nich ogromne bańki mydlane, puzzle, basen z kulkami i wiele innych propozycji.
28 maja w niedzielę odbyło się śniadanie po sąsiedzku zorganizowane pod hasłem odkrywania tradycyjnych smaków Warszawy na nowo. Dania przygotowywane były na bieżąco przez profesjonalnych kucharzy, którzy gotując prowadzili jednocześnie rozmowy z mieszkańcami i częstowali ich swoimi smakołykami. Wieczorem natomiast odbyła się „Wolska Potańcówka”, podczas której mieszkańcy w każdym wieku bawili się wspólnie z Dancingiem Międzypokoleniowym.
Dom produkcyjny Makata odpowiadał za kompleksową produkcję wszystkich wydarzeń, w tym technikę, scenografię, logistykę, catering oraz koordynację atrakcji i podwykonawców. Makata wsparła też firmę Skanska na etapie kreacji.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl