eXPRESJA oraz Discovery Media organizują warsztaty dla Sanofi
Agencja eXPRESJA na zlecenie Discovery Media realizuje serię warsztatów poświęconych radzeniu sobie ze stresem – jest to część większego projektu Stresozaradni, realizowanego przez Sanofi od początku tego roku. Partnerem medialnym akcji jest Discovery Channel.
Warsztaty odbywają się w październiku i listopadzie w pięciu miastach Polski – w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Celem spotkań jest omówienie przyczyn i mechanizmów działania stresu oraz jego skutków dla organizmu. Każdy warsztat składa się z dwóch części - pierwsza prowadzona jest przez psychologa (dr Ewa Jarczewska-Gerc, wykładowca SWPS i specjalistka w zakresie psychologii motywacji), druga przez dietetyka (Aneta Łańcuchowska, właścicielka poradni dietetycznej hälsa, autorka książki Zdrowe Wody). Zdaniem organizatorów, dopiero połączenie tych dwóch sfer życia – psychologii i właściwego odżywiania się – pozwala efektywnie zrozumieć, jak działa stres, oraz, co najważniejsze, jak sprawić, by zaczął on działać na naszą korzyść. Stąd hasło przewodnie projektu: „Stresozaradni – przekuj stres w działanie”.
Agencja eXPRESJA odpowiada za całą organizacyjną stronę warsztatów, w tym wybór wszystkich lokalizacji, catering, branding, materiały szkoleniowe, gadżety i upominki, zaangażowanie ekspertów, logistykę i transport. W ramach projektu Stresozaradni eXPRESJA zrealizowała także program komunikacji dla dziennikarzy branżowych w czerwcu tego roku.