Roadshow dla Banku BGŻ BNP Paribas z El Padre
Agencja El Padre organizuje cykl letnich imprez promujących bank, który powstał poprzez połączenie Banku BGŻ oraz Banku BNP Paribas.
Akcja miała początek w Giżycku, skąd przeniosła się nad morze i pozostanie tam do końca sierpnia, zmieniając co trzy dni miejscowość. W ramach roadshow bank oferuje turystom możliwość skorzystania z przygotowanej dla nich strefy, w której znajdują się tor do skimmboardu, ścianka wspinaczkowa czy transparentna kula z zimową scenografią w środku do zdjęć z wakacji na tle piasku i wody.
Ponadto odwiedzający strefę mają dostęp do darmowego wifi i możliwość doładowania urządzeń mobilnych dzięki mobilnej ładowarce. Chętni mogą dodatkowo wziąć udział w zabawach i konkursach, w których wygrywają napoje, gadżety i zabawki. Jedną z atrakcji plażowej strefy Banku BGŻ BNP Paribas jest układanie wielkiej kostki, symbolu nowego banku lub zabawa w układanie wyrazów z liter nazwy banku. W strefie Banku BGŻ BNP Paribas można też zrobić sobie tzw. flipbooka, czyli serię zdjęć na tle morza, z dymkami – pozdrowieniami z wakacji. Następnie otrzymuje się ją w formie małej książeczki, której kartkowanie ożywia wykonane zdjęcia.
Celem kampanii wizerunkowej jest przekazanie, że dwa banki, z których powstał Bank BGŻ BNP Paribas łączą siły, żeby wspólnie dać jeszcze więcej klientom. W związku z tym, iż w miesiącach letnich większość Polaków wybiera wakacje nad Bałtykiem, to właśnie tam nowy bank wychodzi do swoich obecnych oraz potencjalnych klientów.
W ramach aktywacji marki, bank jest też obecny na lotniskach i w samolotach czarterowych linii Enter Air. Pasażerowie otrzymują od stewardess lizaki, a w samolotach emitowane są spoty radiowe. Dodatkowo zarówno na lotniskach, jak i w samolotach obecny jest branding banku.
Agencja El Padre odpowiedzialna jest za strategię, kreację oraz produkcję eventowej kampanii wizerunkowej banku.