Live Marketing Concept po raz drugi z Międzynarodowymi Targami Agrotechniki Sadowniczej FruitPRO

W styczniu odbyła się kolejna edycja Międzynarodowych Targów Agrotechniki Sadowniczej FruitPRO, za których organizację dla BASF po raz drugi odpowiedzialny był Live Marketing Concept, część ICP Group.

Targi FruitPRO odbyły się w Expo XXI Warszawa. Na ponad 10  tys. mkw. swoją ofertę przedstawiało 200 firm, a wystawców każdego dnia oglądało ponad 7 tys. osób. Wśród gości znaleźli się sadownicy, doradcy, pracownicy naukowi czy osoby związane z produkcją. Odwiedzający mogli m.in. zapoznać się z najnowszymi osiągnięciami z branży sadowniczej i wziąć udział w zaawansowanych technicznie prezentacjach. Integralnym elementem targów była konferencja, w której wzięło udział prawie tysiąc osób. Wydarzenie zakończyło się koncertem dla gości specjalnych, podczas którego wystąpiła Grupa MoCarta.

Tegoroczną edycję targów charakteryzowała scenografia bezpośrednio nawiązująca do tematyki sadowniczej. Jej centralnym i najbardziej rozpoznawalnym elementem było ogromne drzewo z wysokim na cztery metry pniem oraz gałęziami, rozpiętymi na szerokości 18 metrów. Ściany hali wystawienniczej ozdobione zostały kolorowymi projekcjami slajdowymi z obrazami charakterystycznymi dla tematu przewodniego, oraz ekranami, na których wyświetlano zdjęcia.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl