Live Marketing Concept po raz drugi z Międzynarodowymi Targami Agrotechniki Sadowniczej FruitPRO
W styczniu odbyła się kolejna edycja Międzynarodowych Targów Agrotechniki Sadowniczej FruitPRO, za których organizację dla BASF po raz drugi odpowiedzialny był Live Marketing Concept, część ICP Group.
Targi FruitPRO odbyły się w Expo XXI Warszawa. Na ponad 10 tys. mkw. swoją ofertę przedstawiało 200 firm, a wystawców każdego dnia oglądało ponad 7 tys. osób. Wśród gości znaleźli się sadownicy, doradcy, pracownicy naukowi czy osoby związane z produkcją. Odwiedzający mogli m.in. zapoznać się z najnowszymi osiągnięciami z branży sadowniczej i wziąć udział w zaawansowanych technicznie prezentacjach. Integralnym elementem targów była konferencja, w której wzięło udział prawie tysiąc osób. Wydarzenie zakończyło się koncertem dla gości specjalnych, podczas którego wystąpiła Grupa MoCarta.
Tegoroczną edycję targów charakteryzowała scenografia bezpośrednio nawiązująca do tematyki sadowniczej. Jej centralnym i najbardziej rozpoznawalnym elementem było ogromne drzewo z wysokim na cztery metry pniem oraz gałęziami, rozpiętymi na szerokości 18 metrów. Ściany hali wystawienniczej ozdobione zostały kolorowymi projekcjami slajdowymi z obrazami charakterystycznymi dla tematu przewodniego, oraz ekranami, na których wyświetlano zdjęcia.