Don’t Worry dla marki Peugeot
Firma Peugeot Polska zorganizowała dla dziennikarzy oraz partnerów B2B premierę nowego Peugeot 3008. Za organizację wydarzenia była Agencja Don't Worry.
Premiera Peugeot 3008 odbyła się w Hotelu Skansen, położonym na terenie skansenu Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu, słynącego z architektury wiejskiej dziewiętnastowiecznego Mazowsza. Głównym punktem wydarzenia była konferencja poświęcona walorom SUV-a Peugeot 3008,. Konferencję otworzył kilkuminutowy pokaz laserowy, którego zwieńczeniem było odkrycie premierowych samochodów, stojących na scenie. Po jej zakończeniu goście mieli okazję wypróbować możliwości Peugeot 3008 na trudnych, a jednocześnie pięknych trasach.
Dla dziennikarzy motoryzacyjnych i lifestylowych przystankiem podczas jazd testowych był lunch w restauracji w Hotelu Głęboczek Vine Resort & Spa, gdzie spotkali się z profesjonalnym sommelierem. Natomiast klienci B2B podczas jazd testowych odwiedzili strzelnicę, gdzie pod okiem instruktorów odbyli kurs strzelectwa. Tam też czekał na nich food truck, z którego serwowano burgery oraz inne przekąski.
W specjalnie wytyczonym przez agencję miejscu, podczas jazd, obie grupy miały okazję przeprowadzić test systemu Grip Control, zapewniający kierowcy pełną kontrolę nad pojazdem.
Ostatnim punktem wydarzenia była uroczysta kolacja w hotelowej restauracji „Trzy Żywioły”. Podczas niej, autorskie show zaprezentował iluzjonista Paweł Kluz. Dodatkowymi aktywnościami było pięć stacji z grami barowymi oraz stanowisko z okularami do wirtualnej rzeczywistości.
Wydarzenie odbyło się w dniach 15 – 17 listopada 2016 roku.