180heartbeats + Jung v. Matt dla Citroëna
180heartbeats + Jung v. Matt przygotowała dla marki Citroën event prasowy pod hasłem „The Originals”, promujący cztery nowe modele samochodów. Ważnym elementem wydarzenia była specjalna, dedykowana dziennikarzom aktywacja.
W wydarzeniu wzięli udział dziennikarze motoryzacyjni, którzy w ciągu całego dnia mogli przetestować cztery nowe modele samochodów: C4 Picasso, C4Grand Picasso, SpaceTourer i Jumpy. Specjalnie dla nich została opracowana aplikacja, wykorzystująca geolokalizację.
Zadaniem uczestników było jak najwierniejsze odtworzenie logo marki Citroën poprzez wytyczenie trasy podczas jazdy samochodem. Drogę zapisywała aplikacja połączona z nawigacją. Uczestnicy mogli w dowolnym momencie włączyć i wyłączyć zapisywanie trasy tak, aby precyzyjnie narysować znak.
– W naszych koncepcjach staramy się łączyć online z offline. Wprowadzamy do realizowanych przez nas wydarzeń elementy digitalu, które zmieniają event w interaktywne doświadczanie danej marki. Nowoczesne samochody marki Citroën są nowinkami nie tylko motoryzacyjnymi, ale również stricte technologicznymi, a interaktywny element eventu podkreślił dodatkowo innowacyjność zaprezentowanych podczas premiery czterech nowych modeli aut – podsumował event Marek Zawada, experiential director w 180heartbeats + Jung v. Matt.