Emirates wprowadza usługę rezerwacji posiłków przed lotem

Emirates rusza z usługą rezerwacji posiłków, w ramach której pasażerowie klasy biznes na wybranych trasach będą mogli wybrać danie główne z wyprzedzeniem od 14 dni do 24 godzin przed lotem, co zapewni im wybór preferowanego posiłku za każdym razem, a także pomoże ograniczyć marnowanie żywności.
 
Od 25 lipca br. usługa zostanie wprowadzona w klasie biznes na wszystkich trasach z Dubaju do Londynu-Heathrow, Londynu-Gatwick i Londynu-Stansted. Rezerwacja posiłków zostanie uwzględniona w istniejącym już inteligentnym systemie śledzenia preferencji klientów i raportach personelu pokładowego, które ułatwiają planowanie menu i optymalizację zapasów żywności.
Pasażerowie będą mogli przeglądać menu pokładowe na 14 dni przed lotem na stronie Emirates.com lub w aplikacji Emirates i wybierać z oferty dań inspirowanych kuchnią regionalną, przygotowanych z lokalnie pozyskanych składników. W razie potrzeby będą mogli zamówić także posiłek specjalny.
W trakcie lotu personel pokładowy zobaczy zarezerwowany posiłek w aplikacji mobilnej i poda pasażerom wybrane przez nich danie główne (serwowane na ciepło). Emirates planuje rozszerzyć usługę wcześniejszego zamawiania posiłków na większej liczbie tras i kolejne klasy podróży oraz uważnie monitorują opinie klientów z początkowej fazy wdrożenia.
 
Usługa rezerwacji posiłków to kolejne uzupełnienie cyfrowych narzędzi zarządzania podróżą, z których korzystają pasażerowie Emirates. Oprócz możliwości odprawy na stronie internetowej i w aplikacji, opcji cyfrowej karty pokładowej i zarządzania podróżą, pasażerowie mogą także uzyskać dostęp do cyfrowego menu pokładowego przed lotem. Poza tym mogą dołączyć do programu lojalnościowego Emirates Skywards, aby uzyskać dostęp do bezpłatnych pakietów danych w zależności od poziomu członkostwa i klasy podróży, a także tworzyć w aplikacji playlisty ulubionych filmów, programów telewizyjnych i muzyki, które zostaną zsynchronizowane z systemem rozrywki pokładowej ice po wejściu do samolotu. Na pasażerów Emirates czeka także krótka cyfrowa ankieta, która pojawi się na ekranie systemu ice, w której będą mogli wyrazić swoją opinię i zostawić uwagi.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl