Content marketing, czyli tzw. marketing treści, według Content Marketing Institute, to strategia marketingowa polegająca na:
• regularnym tworzeniu oraz dystrybucji atrakcyjnych i przydatnych treści,
• zainteresowaniu i utrzymaniu ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców dzięki przydatnym treściom
• nakłonienie, dzięki treściom, grupy odbiorców do działania (np. zakupu produktów lub usług) przynoszącego zysk.
Odpowiednia forma i miejsce
Sukces content marketingu – oprócz opracowania treści – oparty jest w dużej mierze na odpowiednim wyborze platform, w których znajdzie naszą firmę użytkownik i dopasowaniu rodzaju tekstu do miejsca publikacji.
Niektóre treści dobrze będą pasować do mediów społecznościowych czy firmowego bloga, inne z kolei zyskają na wiarygodności dzięki emisji w mediach branżowych.
W przypadku treści internetowych istotne jest również to, w jaki sposób tworzone treści pomagają pozycjonować stronę internetową firmy.
Indywidualne opracowanie
Jeśli planujesz kampanię marketingową, chcesz budować profesjonalny wizerunek wśród osób zajmujących się event marketingiem oraz turystyką biznesową i wykorzystać tego celu narzędzia z zakresu content marketingu, zapraszamy do kontaktu. Po analizie potrzeb i specyfiki firmy, pomożemy przygotować plan działań marketingowych i podpowiemy, jakie tematy będą interesujące dla wybranej grupy docelowej.
Przykładowe formy marketing treści, które mogą w wyniku naszej współpracy być publikowane w serwisie MeetingPlanner.pl:
– wywiady
– poradniki
– teksty eksperckie
– case study
– przewodniki
– analizy rynku i testy porównawcze
– felietony
Zapraszamy do kontaktu: biuro@meetingplanner.pl