Studio kreatywne
Liczba kanałów komunikacji online przeciętnego przedsiębiorstwa z branży MICE jest na tyle duża, a ich forma na tyle różnorodna, że ciężko jest obsłużyć je wszystkie przy użyciu jednego zestawu grafik i layoutów. Media społecznościowe, portale branżowe, e-mail marketing, różne formaty video i drukowane – każdy kanał ma swoją własną specyfikę, a przygotowanie skutecznych materiałów marketingowych wymaga innych doświadczeń i kompetencji.
Szczególnie niewielkie firmy często nie posiadają ich wszystkich w ramach swojego zespołu. Dlatego też MeetingPlanner.pl dostarcza wsparcie w przygotowaniu treści i kreacji graficznej do obsługi wszystkich form promocji, które zapewnia portal. Dzięki współpracy ze specjalistami z różnych dziedzin, możemy wesprzeć w szczególności w:
Porozmawiajmy o tym, co możemy dla Ciebie przygotować: biuro@meetingplanner.pl
STRONY INTERNETOWE
Planujemy i wdrażamy spójne z profilem działalności firmy projekty stron www przygotowane pod kątem SEO, gotowych do walki o najwyższe lokaty w wyszukiwarce Google.
LANDING PAGE
Istotą landing page jest przekaz „call to action”. Skuteczność naszych kampanii za sprawą proponowanych rozwiązań przekłada się bezpośrednio na wysokie wyniki sprzedażowe naszych klientów.
IDENTYFIKACJA WIZUALNA
Pomożemy Twojej firmie stworzyć spójną koncepcję systemu identyfikacji CI (Corporate Identity). Zaprojektujemy logo oraz sposoby jego właściwej aplikacji na inne nośniki lub akcydensy.
PACKAGING
Packaging to jeden z elementów brandingu, który odpowiada za wizerunek marki i jej produktów. Projektując opakowania, staramy się, aby skutecznie sprzedawały produkty, które kryje ich wnętrze.
EMAIL MARKETING
Tworzymy efektywne kreacje mailingowe i newsletterowe, budując lojalność Twojego klienta wobec Twojej marki. Skuteczność naszych działań potwierdzają szczegółowe raporty z wysyłek.
KAMPANIE REKLAMOWE
Kluczem do sukcesu każdej marki jest jej marketingowa komunikacja. To ważny element brandingu pozwalający na wzmocnienie lub zmianę już istniejącego wizerunku marek, produktów czy usług.