Wspierając klientów w marketingu i sprzedaży usług w branży MICE, MeetingPlanner.pl podkreślał zawsze szczególną̨ rolę relacji i bezpośrednich spotkań w kontaktach B2B. Czas pandemii mocno zredukował możliwości rozmów twarzą w twarz z drugim człowiekiem, zmuszając nas do poszukiwania innych form nawiązywania i podtrzymywania kontaktów biznesowych w sposób bezpieczny i skuteczny. Mimo znaczących ograniczeń komunikacji online, uwidoczniły się też jej duże zalety, takie jak:
Jak zgodnie twierdzą eksperci, spotkania online już na stałe wejdą do portfolio narzędzi używanych przez marketerów i szkoleniowców.
Webinary MeetingPlanner.pl mogą̨ przybierać́ różną postać, od indywidualnych rozmów biznesowych z wybranymi klientami, po dostępne dla dużego audytorium (do nawet 100 osób!) prezentacje produktów lub szkolenia.
Niezależnie od wybranej formy, wydarzenie online to świetnie uzupełniająca klasyczne spotkania forma pracy dla działów marketingu i sprzedaży, które chcą pozostać w kontakcie dotychczasowymi klientami i poszerzać bazę kontaktów pod przyszłe zlecenia.